AVS > 30 :: 2007 > 250 :: 2008 > 250 :: 2009 > 250 :: 2010 > 250 :: Gdańsk 1971 ... góral :: ostre :: szosa


O MNIE ...
nick: Flash
miasto: Gdańsk
INFORMACJE
wszystkie km: 118629.26
km w terenie: 18344.86
rekord dobowy: 705 km

SZUKAJ
ARCHIWUM
2022, Styczeń (1, 0)
2021, Kwiecień (1, 1)
2021, Luty (4, 1)
2021, Styczeń (8, 4)
2020, Grudzień (1, 4)
2019, Styczeń (3, 1)
2018, Grudzień (1, 0)
2018, Lipiec (1, 0)
2018, Maj (3, 1)
2018, Kwiecień (10, 1)
2018, Marzec (3, 1)
2017, Grudzień (3, 0)
2017, Październik (1, 0)
2016, Czerwiec (9, 7)
2016, Maj (2, 0)
2015, Maj (1, 4)
2014, Październik (4, 3)
2014, Wrzesień (11, 1)
2014, Sierpień (8, 0)
2014, Lipiec (14, 7)
2014, Czerwiec (6, 0)
2014, Maj (5, 5)
2014, Kwiecień (3, 1)
2014, Marzec (3, 2)
2014, Luty (1, 1)
2014, Styczeń (1, 4)
2013, Grudzień (1, 0)
2013, Listopad (6, 8)
2013, Październik (24, 77)
2013, Wrzesień (19, 8)
2013, Sierpień (21, 21)
2013, Lipiec (27, 23)
2013, Czerwiec (25, 51)
2013, Maj (21, 39)
2013, Kwiecień (13, 43)
2013, Marzec (7, 27)
2013, Luty (2, 11)
2013, Styczeń (17, 99)
2012, Grudzień (10, 68)
2012, Listopad (12, 43)
2012, Październik (12, 39)
2012, Wrzesień (25, 67)
2012, Sierpień (24, 52)
2012, Lipiec (20, 50)
2012, Czerwiec (20, 100)
2012, Maj (28, 455)
2012, Kwiecień (22, 48)
2012, Marzec (9, 37)
2012, Luty (2, 7)
2012, Styczeń (2, 8)
2011, Grudzień (6, 27)
2011, Listopad (20, 33)
2011, Październik (19, 50)
2011, Wrzesień (16, 33)
2011, Sierpień (23, 119)
2011, Lipiec (28, 63)
2011, Czerwiec (26, 63)
2011, Maj (24, 47)
2011, Kwiecień (33, 58)
2011, Marzec (23, 29)
2011, Luty (16, 38)
2011, Styczeń (8, 22)
2010, Grudzień (4, 7)
2010, Listopad (25, 85)
2010, Październik (20, 73)
2010, Wrzesień (31, 47)
2010, Sierpień (34, 67)
2010, Lipiec (4, 28)
2010, Czerwiec (12, 47)
2010, Maj (29, 71)
2010, Kwiecień (27, 120)
2010, Marzec (19, 121)
2010, Luty (4, 31)
2010, Styczeń (19, 153)
2009, Grudzień (17, 71)
2009, Listopad (3, 18)
2009, Październik (16, 45)
2009, Wrzesień (25, 122)
2009, Sierpień (30, 89)
2009, Lipiec (33, 143)
2009, Czerwiec (27, 140)
2009, Maj (2, 79)
2009, Kwiecień (28, 137)
2009, Marzec (23, 68)
2009, Luty (23, 57)
2009, Styczeń (21, 91)
2008, Grudzień (22, 162)
2008, Listopad (21, 166)
2008, Październik (24, 170)
2008, Wrzesień (23, 131)
2008, Sierpień (26, 99)
2008, Lipiec (30, 213)
2008, Czerwiec (27, 167)
2008, Maj (26, 105)
2008, Kwiecień (20, 195)
2008, Marzec (12, 114)
2008, Luty (17, 154)
2008, Styczeń (16, 126)
2007, Grudzień (13, 171)
2007, Listopad (8, 64)
2007, Październik (15, 174)
2007, Wrzesień (14, 46)
2007, Sierpień (14, 66)
2007, Lipiec (16, 26)
2007, Czerwiec (10, 10)
2007, Maj (21, 75)
2007, Kwiecień (10, 2)
2007, Marzec (7, 0)
2007, Luty (5, 0)
2007, Styczeń (11, 0)
WYKRES ROCZNY
Wykres roczny blog rowerowy flash.bikestats.pl
NAJNOWSZE FOTY
Po raz kolejny chciałbym szczerze podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do wygrania i zrealizowania mojego projektu Dookoła Europy z Idee Kaffee, głosującym na mnie, wspierającym mnie, wytrzymującym moje zmiany koncepcji, pomagającym w przygotowaniach i w trakcie wyjazdu, wszystkim, którzy mnie gościli na trasie lub po prostu się uśmiechali, firmie Idee Kaffee za zorganizowanie tak ciekawego konkursu, studiu zdrowia i urody Marrakesh za profesjonalną depilację i innym, o których zdarzyło mi się pominąć...

Właśnie dobiegła końca druga edycja Idee Kaffee Challenge. Decyzją internautów, jak i jury wygrał Bartosz Mazerski, który postanowił pobiec w maratonie na Antaktydzie. Gratulacje! :)
Planowany start: marzec 2014... szczegóły na stronie konkursu
Poniedziałek, 24 września 2007, temperatura:
dystans: 82.72 (0.11) km, czas jazdy: 03:01

Trening na Reja.
Tak dokładniej


Trening na Reja.
Tak dokładniej to 12 okrążeń + dojazd i powrót.
Początkowo zakładałem zrobienie 10 krążeń w jedną stronę i 10 w drugą. Po 4 okrążeniach stwierdziłem, że zmieniać kierunek będę co 5 okrążeń, ale na 5 okrążeniu nie mogłem się zdecydować jak i którym miejscy się zawrócić, więc zdecydowałem walnąć wszystkie okrążenia w jednym kierunku, a następnym razem zrobię to samo w drugim. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie uciekające powietrze z tylne koła... Skutki zacząłem odczuwać już na 6 okrążeniu, gdy na zjeździe, na którym wcześniej wyciskałem 60-tkę, z każdym okrążeniem prędkość maksymalna spadała i na 10 było to już około 50 km/h, aczkolwiek już przy 40 zaczynałem tracić kontrolę nad tyłem roweru. Na podjazdach nie było aż tak źle, aczkolwiek od 1 okrążenia miałem wrażenie, że strasznie zamulam. Dalej tak jechać nie mogłem i postanowiłem przerwać... przynajmniej nie zakręciło mi sie w głowie. Na stacji paliwowej dopompowałem nieco powietrza i jakoś doturlałem się do domu. Po drodze zaliczyłem jakiegoś oszołoma na ścieżce wzdłuż Grunwaldzkiej. Jechał szosówką i myślał, że może jechać raz lewą, raz prawa stroną, bo dysponuje teoretycznie najszybszym dwukołowcem. Zepchnął mnie z drogi gdy starałem sie go ominąć, więc go ochrzaniłem :P


PS. Oczywiście chodzi o ul. Reja w Sopocie, na której dzień wcześniej obył sie wyścig kolarski :)

PS nr 2
Nic złego się nie stało, w końcu i tak zapomniałem wziąć z domu czegokolwiek do jedzenia i gdy tylko dotarło to do mojej świadomości, zacząłem więcej pić... a i o ty wypada napisać, że nie dysponowałem ani bidonem, ani bukłakiem, a jedynie litrem napoju w półtoralitrowej zakręcanej butelce, w plecaku... Mam nadzieję, że nie muszę tłumaczyć, jakie to było niewygodne uzupełniać płyny w trakcie jazdy? Zatrzymałem się tylko raz, aby zrobić zdjęcie.

PS nr 3
Owa pętla ma 5 km długości. Około 2 km podjazdu, 2 km wypłaszczenia i 1 km zjazdu. Oczywiście w druga stronę będzie to wyglądało nieco inaczej... no a może jest ktoś jeżdżący z GPS i jest w stanie podać dokładniej te proporcje? :)

PS nr 4
W trakcie owego "treningu" mijałem się z 3 szosowcami, z 5 osobami na góralach z czego jedna była płci pięknej, z około 12 przypadkowymi lub turystycznie jeżdżącymi osobami i 3 "tubylcami". Poza tym nakryłem 5 wiewiórek, a może 4, bo jedna z ostatnich nie ciekała, więc może poznaliśmy sie już wcześniej i wiedziała, że ja niegroźny chłopczyk jestem :) ... pieszych 5,w tym 2 uprawiających nordic walking, 2 cywilów i jedna zaawansowana biegaczka... nie wiem tylko do czego sklasyfikować patrol policyjny, hm... ale poza radiowozem naliczyłem 4 samochody, w tym jeden niemiłosiernie mnie spowalniający.

PS nr 5
Czym to sie człowiek nie zajmuje, czego nie zapamięta, byle się nie nudzić ;)


K O M E N T A R Z E

Mlynarz - 12:52 wtorek, 25 września 2007
| linkuj
To nić, że asfalt :D
Ja po takim tempie na asflacie musiałbym... się regenerować :P


flash - 05:04 wtorek, 25 września 2007
| linkuj
Młynarzu, ale to był asfalt :P


Mlynarz - 00:05 wtorek, 25 września 2007
| linkuj
hehe, niezła relacja! :)
To podsumowanie statystyczne wprawiło mnie w niemały śmiech :D

pozdrawiam!

p.s.

Tempo regeneracyjne (dla Flash'a) - 27,4 km/h :D - SZACUN!


flash - 20:26 poniedziałek, 24 września 2007
| linkuj
Bez przesady, tym łagodniejszym podjazdem jechałem w zależności jak mi się widziało (brak motywacji) 20-24, chociaż gdybym czuł kogoś za sobą to spokojnie mógłbym depnąć i 26, bo pamiętam, że 2 maja na oponach terenowych jechałem tam 25 i więcej, bo peletonik mnie gonił :)
Na tym ostrzejszym podjeździe, którym tym razem zjeżdżałem pamiętam, że jeździłem kiedyś 15-19, więc widzę, że na czymś takim nie mogę poprzestać. 2 maja ważyłem tyle co teraz, zobaczymy, czy planowane wrzucenie 5 kg cielska doprowadzi mnie do stanu po TdP i uda się te statystyki poprawić tak, jak to sobie wyobrażam :)

Na usprawiedliwienie dodam tylko, że starałem sie jechać tempem regeneracyjnym i w zasadzie każde kolejne okrążenie jechało mi sie szybciej, aż zorientowałem się że nie wziąłem ze sobą nic do jedzenia :/

Swoją drogą, widzę, że pomogłaby mi sztywniejsza rama, bo jak w sobotę zauważył Beavis, przy mocniejszych depnięciach rurki w okolicach suportu aż sie skręcają...


RobertosDomos - 19:56 poniedziałek, 24 września 2007 | linkuj
Jestem pod wrażeniem podczas zawodów na Reja chciałem się nawet podłączyć pod grupę,, dziadków,,ale na najsztywniejszym podjeżdzie jechali 20-21 więc stwierdziłem że nie będę się osmieszał...Ciekawy jestem twojego tempa przy dojeżdzie tym sztywniejszym podjazdem...będę strzelał 22-23..Pozdrawiam


Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pragn
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl

Stronę odwiedziło osób. On-line jest osób na stronie.